dijous, 12 de juliol del 2007

Sopà de la Xercolà

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja era hora que actaulizareu aço que ho tenieu un poc masa abandonat!!

Anònim ha dit...

Puff, impresionant, estes festes mou tenim q pasar de categoria, som lo milloret!!

Anònim ha dit...

La xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà,la xercolà,la xercolà,la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà,la xercolà,la xercolà,la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà, la xercolà

Anònim ha dit...

no hi havia foto millor!!!

Anònim ha dit...

he eixit maravillosa, millor imposible!!

Anònim ha dit...

Escolta Pili, es una foto de festa i burera, no cal ixir com una supermodelo perfecta, jo tambe isc mal, puf, va ser impresionant la sopaeta, bueno, millor dit sopaota

Anònim ha dit...

De que ens disfrasem a les carroses??

Anònim ha dit...

no cal que mos disfrasem de res ya som prou payases conforme som ah i x cert ansenyemos a fer fotos xk no sabem som prou cutres.

Anònim ha dit...

visca A KUADROS!!!!!!! VISCAAAAA, VISCAAAAA, VISCAAAAAAA

Anònim ha dit...

a cuadros que pinta ara a asi? si a mosatros ni mos agra! ya voldrien ixir an mosatros jajaja as quedaran an les ganes

Anònim ha dit...

No se qui es eixa Gema, segurament as voldrien passar per mi, però mira si eres imbecil que jo sempre escric Gemma amb dos "M", i a kuadros si que ens agra, o almenys a mi si que magrada, i lo d ixir amb mosatros no te ni cap ni peus.

Leocadio Smirnoff ha dit...

Bueno, bueno, bueno... ja feia temps que no passava per ací i pense que ja era hora! He vist aquesta foto que trobe que és del dissabte 7 de juliol, quan els quintos vam fer el Concert de Rock, i per això us deixe un bon comentari!!

Primer que tot dir que sou unes xiques al 100% en festa, molt bé!! El poc ratet que vaig estar amb vosaltres eixe dissabte va ser suficient per passar-ho de category... olé ahí Xercolà! Per cert, un nom de category també... m'agrada molt!! Una menció especial per a la meua xica xercolera favorita: Gemma... eres un solet, solet, solet!!!

Dir-vos també que estes festes m'ho passarem tots de categoria, amb quadrilles tan festeres com vosaltres i amb una quintà tan bona com la meua, no? je,je,je... sé que ara algunes pensareu "mentira!! la de l'any passat millor!!" però jo trobe que cada quintà té el seu any i no hi ha de millors ni de pitjors sinó que hi ha de 2006, de 2007 i de 2008... i més, i més... Entre tots m'ho passarem de p.t. mare!!

No m'enrolle més que ja ho tinc bé... aiii mare si m'agrada xarrar!!

Bo família, carpe diem...

Isidoro!¡! ha dit...

Jo stic cansant-me ja de les persones k no tenen res mes k fer k fer-se pasar x ki no son i començar lios. Vaig a passar completamnent ja i que siga ki vullga. Ignorar fa més mal k contestar i seguir el seu joc. Ja estarà be!! I si vos em dit algo k vos ha ofés, perdoneu-mos xo sk pensavem k ereu vosaltres i, clar, en exe moment no vos haviem dit res... Xdoneu.

Anònim ha dit...

Proxim dimarts 24, al poble nou; Santgatxo, Paral·lel 84, A kuadros, Skalissai i la gossa sorda.
Brutal!!!

Anònim ha dit...

estes festes mou hem passat de puta mare!!! xercolàaaaaaaaaaaa som lo millor!!

Anònim ha dit...

I que o digues, quines festes, la veritat esque hem fet mel de ajuntarmos tots, sempre hi ha festa en marxa per tots els llocs, som els millorets.
Visca la xercolà!!
I este dumenge tota la Xercolà cap a aqualandia

Anònim ha dit...

RENOVEUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Anònim ha dit...

Ja sta, renovat

Anònim ha dit...

Mel de romer va star a aqualandia, a gata stva caiguentne una de por,que hasta el gorgos anava avall i nosaltres tirantmos per els tobogants aquells de aqualandia, l'estiu que ve atravolta que ara ja fa fretet, ara hi ha que pensar an Amsterdam!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Andreu no és diu "mel de romer" quan et vols referir a quelcom bo, és aquesta una expressió similar a merda! AMSTERDAM a l'inrevés és Cervesa . . .