dimarts, 6 de març del 2007

A la Escoleta!!! Els nostres inicis.


Aquesta foto es de quan vam comensar a ser amigues... vaig a dir qui es qui, xk molts ni au sabreu. Comensem de la fila de dalt per l'esquerre, Vicent Mut, Juanjo, Andreu Garcia, Adrià Orellana, Omar, Jose Luis (Porró), Ruben i David, la segona fila d'esquerre a dreta, Gloria Arabí, Noelia, Miguel, Juanjo Blasco, Sergi, Caro, Pau, Quelo, Didac, i a la de baix de tot d'esquerre a dreta, jo (Gemma), Sandra, Maria Encarna, Maria Jose, Diana, Mari Cruz, Àgueda i Gema Pedros.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Caram, menuda foto!! eixa lauras tret del baúl dels records!! jeje, Hi ha gent que no sabem ni per on para: David stara per teula, no? i Mari Cruz??, i una cosa, qui es eixa Sandra??
Quines cares que fem tots, i fijeuse en els xics, tots stan en la boca oberta. Jeje

Anònim ha dit...

Puff!! Pues no falta gent... I Anna, Eva, Pepa, Pilar, Aina... Puf, pos no falta gent, ei, i qui e eixe jassel? Que no hem fasga la competencia...

Anònim ha dit...

jejeje..ahi si trobara la foto en la que ixim nos ,...ja ja ja.ahh!percert podrieu dir on esteu¡¡?? No vos trobe de cap de llei...

Anònim ha dit...

Hola soc mari Creu, ara soc model i cocainòmana, va tot junt, que voleu. Necessite ajuda i vosaltres sou l'únic que em queda . . . (que fill de puta, dir eixes coses d'una morta)(no s'ha mort veritat?) ( home em donaria un poc igual peò fa cosa insultar els morts, m'he rallat)